onsdag den 1. august 2012

EIGHT

Otte dage. Jeg ved slet ikke, hvor jeg skal starte. Lige nu sidder jeg og skriver med Hannah, som jo lige nu sidder hjemme ved Ozzie og Magda. What. the. heck. Jeg har så utrolig en syrealistisk fornemmelse, der umuligt kan beskrives. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive i det her indlæg, for mine følelser er de samme som igår. Jeg fatter intet, men ved at jeg skal glæde mig. Tro ikke, at det er fordi jeg ikke gør det, altså glæder mig, men det er som om det hele fylder så meget, at dets realitet under ingen omstændigheder kan presses ned i mit hoved.

Håber i har det godt, og er lidt mere klar i pæren end jeg!


- anede seriøst ikke hvilket billede jeg skulle sætte ind, så her er 2 lys

1 kommentar:

  1. Jeg har det på fuldstændig samme måde som dig! Det er så skræmmende tæt på, at man slet ikke kan mærke hvordan man har det med det :-)
    Håber du får en fantastisk tur!

    SvarSlet