søndag den 5. august 2012

FIVE


Teknisk set, da jeg skriver dette indlæg efter midnat, burde det hedde 'FOUR', men whatever.

I dag har jeg været oppe ved min mooormor og min bedstefar. Jeg sov der fra igår til i dag, og min mormor hjalp mig med at lave en gave, til min værtsmor Magda. Jeg har lavet nogle glasperler, og sat dem i en halskæde - håber hun kan lide det! Derudover har jeg fået mere info om min camp, så jeg regner med at lave endnu en video, inden jeg rejser - hvornår ved jeg ikke, for jeg har riiiimelig travlt pt! Nu begynder jeg virkelig at mærke, den svære del ved at tage afsted; afskeden. Det er virkelig hårdt for mig at sige farvel til min familie og venner, og det er stille ved at gå op for mig, at jeg skal afsted.. puuuh. Dog har jeg så meget at se frem til, som alligevel for mig til at smile!

Husk endelig at spørge om alt hvad i skulle have på hjertet!


7 kommentarer:

  1. Hej Thea :-)

    Jeg håber du for et super fedt år i USA ;-) jeg tager selv afsted d. 16 august, så jeg ville lige spørge om jeg måtte låne din ide med at tælle ned?

    -Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen tak og i lige måde da! Selvfølgelig, så vil jeg da følge dig, og læse dine tanker i dine nedtælningsindlæg! :))
      Knus!

      Slet
  2. Hej Thea :-)
    Jeg vil lige høre.. Giver du andet til din værtsfamilie når du kommer derover? Jeg er lidt på bar bund og har ikke lige så mange idéer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lotte!
      Ja, som skrevet har jeg selv lavet noget til min værtsmor, men jeg har også købt noget.
      Da mine værtsforældre er lidt oppe i alderen i forhold til andre, har jeg købt en Georg Jensen figur.
      Georg Jensen er begyndt at lave sådan nogle garder i træ, der står i en skillerhus, så sådan en har jeg købt!
      Derudover har jeg købt en lille sjov bog om danmark, og en halskæde fra Pilgrim til min værtssøster.
      Men jeg var viiirkelig også selv på bar bund, for man aner jo ikke hvordan deres stil er, og hvad de kan lide! :-))
      Knus!

      Slet
  3. Hej Thea, jeg er lidt ny her på din blog, men har fået et indtryk af at du skal til USA nu her, og det er er en af dine "store" drømme. I hvertfald så ønsker jeg dig en rigtig god tur! Glæder mig til at se lidt mere til det her på din blog, og høre hvordan du for udlevet dine drømme!
    kram :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor er du sød! Du har fået det helt rigtige indtryk, og jeg glæder mig helt vildt!
      Taaaaak skal du have, og jeg er glad for at du følger med!! :))
      Knus!

      Slet
  4. Vildt fedt! Jeg glæder mig til at høre meget mere om din rejse, værstfamilie og skole! Det hele, det bliver så spændende :)

    SvarSlet