torsdag den 9. august 2012

ZERO

Dette er et planlagt indlæg, da jeg ved denne tid sikkert står og får hjælp af en aller anden medarbejder i  Amsterdam lufthavn, eller sidder på flyet mod NY, og er vildt lettet over hvor godt alt er gået. Jeg har glædet mig til den her tur i så lang tid, og jeg fatter ikke, at det er nu. Alle de ting jeg har undret mig over, drømt om og glædet mig til, er nu. Det er ikke om 9 måneder, 4 dage, og et par timer, det sker som i læser dette indlæg.

Jeg har været ret nervøs den sidste tid, men når jeg kommer til New York, tror jeg endelig at jeg kan begynde at nyde det hele, og suge alt hvad jeg kan, til mig. Jeg har drømt om at se Empire State Building, Ground Zero, The Statue og Liberty, Time Square og alle de ting i SÅ lang tid, og nu går min drøm i opfyldelse - hvad mere kan man ønske sig?

Jeg håber at i har det godt, hvor end i er. Om i også er på vej ud på jeres livs eventyr, hvad end det er et år som udvekslingsstudent, et år på efterskole, eller om i starter på gymnasie eller på et nyt job. Jeg håber hvert fald at i har en masse ting, der giver jer gå på mod og lyst til at smile, for det har jeg, og jeg skal nok også finde noget, her i USA.

Knus.


1 kommentar:

  1. Hej, jeg har nomineret din blog til en Liebster blogawards, da jeg synes, det er mega fedt at læse om din tur til Amerika!

    Læs mere om det her:
    http://differeekly.blogspot.dk/2012/08/blog-award-liebster.html

    SvarSlet