søndag den 12. august 2012

CAMP!

Så har jeg i alt været på camp i 3 dage - hvis man altså kan tælle den første dag med, hvor vi bare fløj rundt og ventede i lufthavnen. Det her været SÅ godt indtil videre, virkelig! Jeg er faldet godt i spænd med en dansk pige, så det er fedt! Vi har set så meget, at jeg ikke længere kan holde styr på det, og ikke kan huske hvad alle tingene hedder. Sidst jeg opdaterede, skrev jeg, at vi skulle til Time Square, hvilket vi også kom. Jeg købte et par sko i Forever 21, og så var vi også på Hard Rock Café. Derefter tog vi op i Empire State Building, og så hjem og i seng! I dag har vi kørt i bus fra NY til Philadelphia, hvor vi stoppede og så lidt forskellige ting, og så tog vi videre til DC, hvor vi befinder os nu. Vi har set Det Hvide Hus, Abraham Lincoln Memorial,  vi har været i et kæææmpe mall og meget andet. Her er lidt pics, så i kan få en lidt bedre idé om det hele!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar