tirsdag den 7. august 2012

TWO


Så sidder jeg ellers her i sofaen, lalleglad og nærmest høj af de kommende oplevelser. Jeg har de sygeste mood swings indeni, for det ene øjeblik vil jeg gerne bare være hjemme, og det andet kommer glæden og spændingen op i mig, og giver mig det største drive og gå på mod. Jeg er nået langt med pakningen, og mangler kun mine skønhedsprodukter og elektronik. Pt ligger det hele på spisebordet, men i morgen skal de pakkes ned - så fremt det hele kan være i kufferten, uden at komme op over de 23kg. 23kg til al en tøj, sko, makeup, smykker osv. - Kan det beskrives som andet end en piges værste mareridt? Jeg kommer hvert fald til at tage en del tøj fra, men oh well, det kan jo købes når jeg kommer derover!

Jeg er blevet enig med mig selv om, at jeg vil inverstere i et par Jeffrey Campbell Lita sko, når jeg kommer derover. Jeg er dog i tvivl om, hvilken model. Jeg hælder lidt mellem den med nitter, den helt enkle sorte, eller den med glimmer. Tror den med nitterne/spikes er den der tiltaler mig mest. Hvad synes i? 


4 kommentarer:

  1. Årh dem med spikes'ne er så fede! Jeg siger go for dem! :-)
    Jeg har en giveaway kørende i min blog hvis du har lyst til at deltage :-)
    http://ditteblom.blogspot.dk/2012/07/shades-of-mine-giveaway.html
    Knus

    SvarSlet
  2. Helt klart dem med spikes'ne! ;-) Og god tur der over ♥

    SvarSlet
  3. De er alle tre mega fede. Selv har jeg dem med den enkle hæl, og de kan bruges til ALT fordi de netop er enkle. De er, underligt nok, virkelig dejlige at gå i - så kan varmt anbefale dem :-)

    SvarSlet
  4. damn de er alle så flotte! ville vælge dem med nitterne hvis jeg var dig:)))
    har endnu en konkurrence kørende som du meget gerne må tjekke ud:))

    http://byshiva.blogspot.dk/2012/07/give-away-2-tezzo.html#comment-form

    -xx

    SvarSlet