søndag den 5. august 2012

FOUR

Haha, igen kommer indlægget ud rimelig sent, men jeg har bare SÅ mange planer her for tiden!

I dag har naboerne været ovre, sammen med deres børn. Det var rigtig hyggeligt, og de havde endda nogle rigtig fine gaver med, jeg helt sikkert får brugt! Efter de var taget hjem, begyndte min mor og jeg så småt at pakke. Vi nåede ikke rigtig længere end at jeg fik fundet noget nattøj og tandpasta frem, men det er vel også bedre end ingenting.

Pt sidder jeg sammen med min veninde Emma. Vi har lavet en lille gave til min anden veninde Frederikke, der tager på efterskole - hvad vi har lavet, får i at se i morgen, når hun har fået gaven!

Ellers skrider alt fremad, hurtigt. Selv mener jeg, at tiden måske går lidt for hurtigt. Jeg begynder så småt at få lidt ondt i maven, over at skulle undvære min familie i så lang tid, og ikke mindst over at skulle flyve helt alene fra Aalborg til Amsterdam, og så fra Amsterdam og til Paris. Det er ikke noget, jeg glæder mig specielt meget til.. men derefter skal det nok blive sjovt!

Jeg ved slet ikke hvordan det bliver på torsdag når jeg skal afsted, men der er vel ikke andet at gøre, end at vente og se.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar