fredag den 10. august 2012

I'M IN NEW YORK!

Hurtig update, inden mine roomies og jeg tager ned i lobbyen og mødes med de andre! Rejsen igår gik ret godt, også på trods af at vi måtte vente 10 timer i lufthavnen, på vores fly. Vi ankom til hotellet i nat 3am, så søvn har vi ikke fået meget af, men vi er alligevel rimelig friske! I dag har vi set The Statue of Liberty, og nogle andre ting, jeg ikke lige kan navnet på. Vi skulle have været henne ved Ground Zero, men det nåede vi ikke, da det begyndte at styrte ned! Så tog vi tilbage til hotellet, fik nyt tøj på, og da regnen var stoppet, tog vi ud og shoppede! - Som jeg dog kan rime. Jeg har købt et vildt bling-bling armbånd, samt nogle flotte øreringe, og jeg regner også med at købe noget senere, da vi skal til Time Square! Pt skinner solen, og vejret er læææækkert, så vi glæder os til at komme ud og nyde det igen! Har det virkelig fedt på camp, og glæder mig så meget til resten af den, samt til at se min host family!


1 kommentar:

  1. Hej Mus. Dejligt at du oplever så meget spændende. Vi glæder os over alle de billeder, og specielt dem hvor du er på og smiler glad. Masser af knus fra mormor

    SvarSlet