torsdag den 30. august 2012

NORCROSS HIGH!

Her til aften var min værtsfamilie, Hannah og jeg oppe på skolen, til sådan noget 'Meet the teachers' halløj. Vi gik rundt til de forskellige klasseværelser som vi ville på en normal skoledag, og fulgte vores skemaer. Da Hannah og jeg kun har én time sammen, blev det en mix af mit skema, og en mix af Hannahs. Det var sjovt nok at have min værtsfar med rundt, selvom han allerede kendte nogen af lærerne i forvejen. Efter at have været til en del møder, kørte vi hen til Chick-Fil-A. 

Hvad er Chick-Fil-A, spørger i sikkert, og tro mig, det er nok det dummeste spørgsmål, man kan stille her i Norcross! Chick-Fil-A er en fastfoodkæde, der laver nogle vildt lækre kyllingeburgere, nuggets og ting i den dur, og det er heeeelt vildt populært her! - "Where are you from?" "I'm from Denmark!" "Oh okay.. Have you been to Chick-Fil-A?!?!", sådan har det lydt op til flere gang, første gang jeg har snakket med folk, og det er ikke engang løgn! Men ja, nu fik jeg det endelig smagt, og jeg må da også sige, at det var gooodt! Udover Chick-Fil-A er en anden af mine nye mad favoritter frozen yoghurt! Jeg eeeelsker det helt vildt, og det bedste er alle de forskellige slags tilbehør man kan putte på! Jeg plejer at lave en god mix af cookie dough, brownie, lion bars, nuts, white chocolate, skittles and so on! Yummm..






1 kommentar:

  1. Dejligt at se nogle billeder fra skolen, så man kan danne sig et indtryk af din hverdag.
    Glæder mig til at høre om, hvordan det var at se amerikansk fodbold?
    Elsker dig, mor

    SvarSlet