fredag den 17. august 2012

AMERICAN SCHOOL; UPDATE

Som mange af jer har set, skrev jeg igår et indlæg om min første skoledag. Det var ikke meningen, at det skulle lyde så trist, som det kom til, for jeg havde jo en god dag!! Jeg har allerede fået venner på skolen, en beundrer eller to, og det er SÅ fedt! Ja okay, måske kunne jeg være bedre til matematik, og hvad sååå; det er jo ikke ligefrem matematik, jeg er her for!

Det er sindssygt, så mange komplimenter jeg har fået - USA er satme noget, der styrker selvtilliden! Her er et par eksempler: Woah, you are SO pretty! Wait a sec girl, you can't be an american, we don't look that good! Love your shirt! I wish I looked like you! og så videre.. Hver gang jeg hilser på nogen, lyder det ofte således: Hi.. Oh wow, you're so prettyyy! Amen jeg siger jer, folk er høfligheden selv!

Når jeg går på gangen, er der altid nogen der lige råber 'Hi Thea', så jeg føler mig på ingen måde alene. Folk er bare så nemme at snakke med! Jeg er virkelig begyndt at føle mig hjemme her, må jeg godt nok indrømme!

Igår mødte jeg en pige i min study class, vi faldt i snak, og om et par timer kommer hende og hendes veninde og henter Hannah og jeg, og så tager vi ud og shopper. Jeg fatter ikke hvor nemt det er at få venner, og selvom jeg havde fået af vide, at man ikke får venner på så stor en skole jeg går på, synes jeg ikke det var været noget problem overhovedet!

Hvis nogen skulle være nysgerrige, så tager jeg US history, German level 3, English litterature, Algebra 1, Biologi og Photo design på skolen, og jeg synes det går meget godt! US history er lidt svært at komme ind i, fordi jeg startede midt i det hele, men ellers synes jeg klasserne er nemme nok, og jeg har ikke længere problemer med at finde rundt på skolen! Gud, der er kun gået 3 dage, og jeg har det allerede så godt!

I love this place!

      Went face painting with my host dad!

2 kommentarer:

  1. Åh, det lyder jo perfekt! Glæder mig SÅ meget til at høre mere! :)

    SvarSlet
  2. Det kommer slet ikke bag på mig, at du nemt får venner, og at de synes du er smuk, for det er jo det vi alle har vidst altid. Knus

    SvarSlet