fredag den 3. august 2012

SIX

I dag er der så seks dage til, at jeg rejser. Mine forældre havde arrangeret at vi skulle holde åbent hus, for min dejlige familie; hvilket vi så gjorde. En god del af min familie kom, og jeg fik en masse gaver og ikke mindst opmærksomhed. Det er så mærkeligt, at jeg nu officielt har sagt farvel til nogen af dem, og jeg kommer helt sikkert til at savne dem!

Under det hele, valgte min mor at holde tale. Hun begyndte selv at blive rørt i starten, hvilket også gjorde at jeg selv fik tårer i øjnene, og til sidst, da talen var færdig og jeg skulle op og give hende et kram, begyndte vi begge at tude. Gud jeg kommer til at savne dem, men alle de ting jeg skal opleve, skal nok holde mig beskæftiget!



4 kommentarer:

  1. Åh gid det var mig der skulle til USA ;)
    Og de kager der! Mums! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også som en sindssyg! :))

      Slet
  2. Er kagerne hjemmelavede? De ser da ALT for lækre ud :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps! Min mor og mormor lavede dem mens jeg var til frisør tidligere på dagen!
      Kan fortælle at de smagte som de så ud, lææækkert! ;)

      Slet