fredag den 24. august 2012

JEG HAR DET LÅGSUS


Yeaaah! Jeg har det lågsus i Usaaaaa. Skolen går godt; meget bedre siden jeg har droppet matematik, og har valgt kor i stedet. Ellers har jeg stadig tysk, biologi, us history osv. Jeg har haft nogle tests og daily grades, men for at være ærlig, er det ikke rigtig noget at regne. Ellers er alt ret chill. Vi tager tingene som de kommer, og i aften skal jeg ud til det lokale shoppingsted og spise sammen med nogle venner. I morgen står den som sagt på Sweet 16! Ja okay, fandt ud af at det faktisk er en Quinceanera, og at hun rigtigt bliver 15, men hun omtaler det selv som hendes sweet 16, så nu må vi se! Der er inviteret omkring 140 mennesker, så det bliver en stor fest, hvilket nok skal blive sjovt!

At få venner på skolen er stadig nemt. Jeg elsker at gå på de sindssygt proppede gange, og høre folk råbe 'Hi Thea' eller 'Hi Denmark!', jeg har endda hørt nogen hviske 'It's the danish exchange student..' da jeg gik forbi dem, hvilket er lidt spøjst, for folk jeg slet ikke kender ved åbenbart hvem jeg er, bare fordi jeg er en udvekslingsstudent! - Amen al den opmærksomhed ;)

Min host family er også rigtig god! Der var en dag, hvor jeg var lidt ked af det, og de fik mig virkelig ovenpå igen, så der er intet at klage over! Jeg har ikke fået taget nogen billede på det seneste, da jeg jo sådan set bare lever et 'normalt amerikansk liv' lige nu, men jeg får sikkert taget nogen i weekenden!

Håber i har det godt!<3


- Alle fra plusturen! I kan se mig nederst i midten :))

6 kommentarer:

  1. Har du egentlig lært dine nye venner lidt dansk? Eller vist dem nogen sange hvor de synger dansk? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har lært nogen at sige 'Farvel' og sådan, men drengene selvfølgelig mere interesserede i ord som 'Smatso' og sådan, haha! Men jo, har vist dem lidt dansk rap, for amerikanerne tror ikke vi hører rap i Danmark. Jeg har fået flere spørgsmål, om jeg ved hvem Tyler The Creator, Nicki Minaj og dem er, for de tror vi udelukket hører folkemusik! :)

      Slet
  2. Lyder bare mega fedt! :)
    Kom til at tænke på hvordan du udtalte dit navn? :P

    SvarSlet
  3. Dejligt at høre, at "mor" og "far" tager sig rigtig godt af dig. Du er jo en rigtig "kendis" derovre, det må være dejligt at prøve. knus

    SvarSlet