tirsdag den 7. august 2012

THREE

Tre dage. Fuuuuuuu. Jeg fatter inta, og dog. Jeg begynder godt nok at sætte mere og mere pris på min familie, for jeg kommer satme til at savne dem!! I dag har jeg fået pakket en hel del. Jeg har næææsten alt tøjet på plads, og så er jeg begyndt at pakke mine skønhedsprodukter. Mit værelse er utrolig rodet pt, da der ligger solhatte, opladere, jakker, tasker og alt muligt over det hele. Pludselig virker 23kg som meget, meget lidt.

Udover at pakke, har jeg i dag været i biffen med min veninde Kathrine. Vi så Abraham Lincoln - The Vampire Hunter. Den var vildt fed, og kan klart anbefales! Inden biografen, tog jeg bussen hen til min farmor, for at sige ordentligt farvel til hende. Det var lidt mere end jeg kunne håndtere, og der var en del mennesker der kiggede mærkeligt på mig, da jeg kom snøftende gennem byen - men oh well, hvad ved de. I morgen står den på pakning, lægebesøg, venindebesøg og råhygge med min dejlige lillebror!


Årh, gammelt billede af min bror og jeg. Gonna miss him<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar