onsdag den 22. august 2012

FEELING GOOD; ENJOYING THE STATES


Heeeeeej bloggen! Som i kan se, går der ofte lidt tid mellem jeg skriver, men det er nu ikke fordi, jeg ikke har noget at skrive om! Selvom jeg har lidt op- og nedture mht. at være væk fra min familie og den amerikanske skole, så er jeg SÅ glad for, at jeg tog det her valg. Der er nogen ting der lige skal redes ud i skolen mht. til nogen fag der har været for svære, og så skal der også studeres en heeeel del til US History, men værre er det heller ikke.

I dag er sådan set gået med at være i skole, og øve til en vigtig historieprøve i morgen. Hverken Hannah eller jeg føler os klar overhovedet, og vi er begge sikre på, at vi får F - men vi vil gøre vores bedste, og så bliver det jo heller ikke bedre. Udover historie og matematik går alt godt! Resten af fagene er nemme at finde rundt i, og jeg finder nemmere og nemmere rundt på skolen.

Onsdag, som er i morgen for mig, mens jeg skriver dette indlæg, skal jeg skype med min dejlige, danske familie. Jeg glæder mig sådan, mest fordi jeg har så meget, jeg gerne vil fortælle dem! Fx har en pige jeg har snakket med inviteret både Hannah og jeg til hendes 'Sweet Sixteen' her på lørdag, hvilket jeg glæder mig siiiindssygt meget til! Torsdag skal Hannah og jeg ud og shoppe sammen med vores søde værtsfamilie, og fredag skal vi måske ned til poolen her i byen. Lørdag skal vi som skrevet til sweet sixteen, så der kommer dagen nok til at gå med forberedelser til det, og søndag efter kirke skal Hannah og jeg vist nok ud og have pizza med nogen fra kirken! - Det var noget der blev aftalt før jeg kom, så jeg ved ikke lige helt hvordan det skal foregå, men det bliver sikkert sjovt!

Hvis i har nogen spørgsmål, må i meget gerne komme med dem! Jeg regner med at svare på dem i et indlæg, eller noget i den stil, så bring it!

 Hannah og jeg på Stone Mountain!
 Stone Mountain, inden det blev mørkt og det overdrevet fede lazer show begyndte! 
Og ja, cheese pizza.. Noget jeg allerede har spist alt for meget af; men alligevel ikke kan få nok af! 

4 kommentarer:

  1. Hej Thea. Uhmmmmm oste pizza, dem kunne jeg også spise masser af, men heldigvis har jeg ikke set dem heromkring. Det er dejligt, at kunne følge din færden her, og se billeder af det du oplever.Du efterlyser spørgsmål, så jeg kunne godt tænke mig at se et billede af huset hvor du bor, og din værtsfamilie. Masser af knus

    SvarSlet
  2. Hej Thea,
    Jeg ville gerne vide hvilken organisation du rejser med? Jeg skal selv til USA som udvekslingsstudent, men har ikke fået en værtsfamilie endnu, så sidder stadig og venter på det. Ret trist når jeg havde regnet med at være afsted allerede nu - ligesom dig :-)

    Ellers en rigtig god blog du har dig her - ros for det! :-)

    Mvh. Malene

    SvarSlet
  3. Ankom dig og Hannah samme dag hos familien? :-)

    SvarSlet
  4. Er der meget gruppearbejde? :-)
    Er det meget ligesom i DK, hvor man rækker hånden op hvis man kan svare på det? :-)
    De lektier, som man laver, gennemgår man dem på klassen eller? :-)

    Er lidt intereseret i at vide hvordan det foregår i den amerikanske undervisning - glæder mig til svar! :-D

    SvarSlet