tirsdag den 31. juli 2012

NINE

I dag er der ni dage til, at jeg rejser. Jeg regner med at blive ved med at tælle ned, lige indtil den dag, hvor jeg rent faktisk rejser. Planen var jo egentlig, at jeg ville begynde at pakke i dag, men ja.. det er jeg så ikke. Jeg forstår ikke at det er så snart, så jeg føler ikke at jeg har travlt på nogen måde.

I dag fik jeg en besked fra min host dad, Ozzie. Jeg havde sendt et postkort til ham og Magda da vi var på ferie i Tyskland, og det havde de så lige modtaget. Han takkede for det, og derudover skrev han at selvom vi ikke havde mødt hinanden endnu, elskede han mig allerede, awww! Og så skrev han også at han føler at der mangler noget i deres hus, fordi jeg ikke er kommet endnu - er seriøst SÅ heldig med min værtsfamilie!


2 kommentarer:

  1. Hvor lang tid var det nu du skulle være der? Og hvad skal du, når du kommer hjem igen?
    - for jeg overvejer nemlig det samme! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal være der i 10 måneders tid, som svarer til et helt skoleår :) Når jeg kommer hjem, skal jeg starte på Aalborghus Gymnasium, hvor jeg allerede er kommet ind. Jeg har valgt at tage et års orlov, så jeg ikke behøver at søge ind i løbet af det år, jeg er i USA! :)

      Spørg endelig, hvis der er mere du vil vide!

      Slet