mandag den 30. juli 2012

TEN

10 dage, er hvor længe der er til, at jeg rejser. På en måde har jeg stadig ikke forstået det, og på en anden måde, har jeg. Jeg er vildt nervøs, og alligvel ikke. Tiden flyver afsted, men går alligevel stille. Jeg føler mig til tider tom indeni, og andre tidspunkter fyldes jeg med glæde. Jeg har så mange blandede følelser, at det ikke rigtig kan beskrives, men mest af alt, kan jeg ikke vente med at komme afsted.

Hannah min tyske host sister rejste d. 24, og efter at have været på camp ankom hun til Norcross igår. Hun har allerede fået telefonnumre til nogen unge, og har været med dem på tur! Hun skriver at det er helt vildt fedt, og at hun allerede har fortalt amerikanerne om mig, så jeg glæder mig bare endnu mere, af den grund!

Her til aften, cyklede jeg mig en tur. Jeg cyklede ud ad byen og hen til en af nabobyerne, hvor jeg kørte lidt rundt, inden jeg cyklede hjem igen. Det var dejligt at få luftet tankerne, og bare slappe af. I morgen regner jeg med at begynde at pakke, men nu må vi se! Én ting er sikker, med så få dage tilbage i Danmark, skal jeg hvert fald snart igang!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar