mandag den 9. juli 2012

ONE MONTH ❤ EIN MONAT ❤ EN MÅNED

I dag, d. 9 juli, er der præcis 1 måned til at jeg rejser til USA - som i måske allerede have gættet udfra titlen på indlægget. Min mor og jeg har i dag været ude i Aalborg, og shoppe lidt til skolen i USA. Inde på min skoles hjemmeside, kan man læse deres dress code, som stort set alle skoler i USA har. Jeg har næsten intet sommertøj, jeg må have på i skole derovre, så jeg har investeret i nogle lange shorts, nogle basic t-shirts og sådan lidt af hvert. Derudover har jeg også købt et par lækre army sweat pants fra minimum, og en fin solhat fra Monki. Føler jeg er ret klar, og så alligevel ikke.

Det er vildt, som det ligepludselig går op for mig, at jeg skal være væk fra min familie i så lang tid. Selvfølgelig glæder jeg mig helt sindssygt, som i ved, men jeg begynder også at blive ret nervøs, når det pludselig kommer så tæt på. Jeg ved godt, at jeg får travlt med en hel masse nye ting, men på samme tid er jeg nervøs for, at jeg kommer til at savne dem herhjemme. Jeg tror der er mange ting, jeg kommer til at savne, og det kan godt skræmme mig, men så er det godt, at der er så mange ting, at se frem til.

I dag har jeg fået købt det sidste, jeg egentlig manglede, så nu er jeg 100% klar til at pakke, og tage afsted. Det er vildt at tænke på, hvilket eventyr, jeg går i møde. Jeg fik for nylig spørgsmålet 'Har du fortrudt, at du tager til USA?', og umiddelbart, vil jeg helt sikkert sige nej. Der er nogen ting der skræmmer mig, men trods det, tror jeg at det her er den bedste beslutning, jeg har taget i mit liv. Godt nok er jeg jo stadig i Danmark, og jeg ved ikke hvad jeg går i møde, men jeg tror ikke, at det kan blive andet end fantastisk.

Det er svært at beskrive følelsen, jeg har, for jeg går ikke bare et nyt skoleår i møde, men et helt nyt liv.

1 kommentar:

  1. ville såååå gerne til usa! misunder dig virkelig:))
    Har en give-away kørende, du må meget gerne tage et smut forbi og måske bliver du jo den heldige vinder http://byshiva.blogspot.dk/2012/07/give-away-sunglassesshop.html

    SvarSlet