mandag den 30. juli 2012

I NEVER THOUGHT I'D BE THIS LOVED

I lørdags skulle jeg til fest. Min veninde Christina havde inviteret mig med til hendes kusines fest, og jeg glædede mig rigtig meget. Jeg glædede mig til at møde nye mennesker, selvom jeg kort tid inden indrømme over for min mor, at jeg hellere ville til en fest med mine venner, når jeg tager til USA om så kort tid. Jeg havde gjort meget ud ad mig selv, fordi jeg gerne ville gøre et godt førstehåndsindtryk. Min mor kørte ud mig til Christina, hvor jeg skulle sove efter festen. Christina informerede mig om at der nok ville gå en halvtimes tid, inden vi kørte, og det var helt fint med mig. Vi slæbte mine ting hen til døren, og hun åbnede. Da døren gik op, stod alle mine venner og råbte 'SURPRISE'.
Der fløj plastikkrus og chips rundt i luften, og folk kom hen og tog mine ting fra mig, så jeg kunne komme ind til dem. Resten af aftnen gik med at feste og snakke, og jeg havde SÅ god en fest! Jeg var virkelig overrasket og rørt over det hele, og jeg måtte da også fælde et par tårer mere end en gang.

For at være ærlig, havde jeg aldrig troet, at folk ville komme for min skyld. Jeg var så overvældet over hvor søde alle var mod mig, og hvor mange der var henne og snakke med mig. Jeg kan ikke beskrive, hvor meget det betyder for mig! Jeg fik så mange komplimenter, og alle sagde at de ville savne mig, og at de glæder sig til at jeg kommer hjem. Det var SÅ sødt gjort, og jeg vil uden tvivl aldrig glemme det. Jeg tror det var der, det virkelig gik op for mig, at jeg har en betydning for andre; at jeg har gjort noget, for at de skal huske mig, og at jeg ikke vil blive glemt. Det gik op for mig at de mennesker der har så stor en betydning for mig, gengælder mine følelser, og efter min mening, var det virkelig perfekt!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar