søndag den 8. juli 2012

SURPRISE!

I fredags kom min veninde Kathrine over, og skulle spise med til aften. Hun er nu taget på ferie, og derfor skulle vi være sammen, inden hun tog afsted. Pludselig spurgte hun, om det ikke var ok at vi gik over til min veninde Thea, for at hente en dvd hun engang havde lånt. Selvfølgelig sagde jeg at det var helt i orden, så vi gik derover. Thea stod uden for hendes hus og ventede på os, og pludselig kom min veninde Charlotte også. Thea havde sagt at hun havde lavet en lille middag til hende og Charlotte, i anledning af hendes fødselsdag. Vi gik alle 4 ind til Thea, og da vi åbnede døren, stod der nogen af vores veninder, og råbte 'SURPRISE!'. De havde lavet vildt lækker mad til Charlotte og jeg, og pyntet rigtig fint op, fordi det var en fælles afskeds-surprise-fest, da vi begge rejser til USA i et år.

Vi fik lækkerlækkerlækker mad, som de havde stået og lavet lige fra morgenstunden af, og så snakkede vi og hyggede. Vi sluttede af med en quiz om USA, hvor Charlotte og jeg skulle dyste mod hinanden, hvilket var rigtig sjovt! Jeg havde slet ikke regnet med det, og det kom virkelig bag på mig!




3 kommentarer:

  1. Vi har uden pis, de sødeste veninder! <3

    SvarSlet
  2. aaaarh man! sidder lige og keder mig i min business apps klasse og kiggede lige paa din blog, omg jeg savner min theamus <3 vi ses snart igen. haaber du har det fab!

    SvarSlet
  3. aaaarh man! sidder lige og keder mig i min business apps klasse og kiggede lige paa din blog, omg jeg savner min theamus <3 vi ses snart igen. haaber du har det fab!

    SvarSlet