lørdag den 29. september 2012

GETTING READY FOR HOMECOMING!

Så er håret sat, og make-uppen er lagt. Jeg er ret klar, og glæder mig! Min ven kommer og henter mig kl. 6.45, dvs om en times tid, og så tager vi ud og spiser sammen med hans mor, og derefter tager vi til Homecoming på Duluth High. Som i ved, går jeg på Norcross High, så det her er altså ikke min homecoming, men en anden skoles. Dog er min homecoming allerede næste uge, så det varer ikke længe, før jeg igen skal sætte hår, og lægge make-up. Om en halv times tid kommer kjolen, skoene og smykkerne på, og jeg glæder mig til at se det færdige look. Her er lidt webcam billeder, af hvordan jeg ser ud pt:



2 kommentarer:

  1. Du er så smuk....! Håber at du havde en fantastisk aften. Vi kommer til at savne dig, når vi skal holde Olivers fødselsdag i morgen. Et KÆMPE kram fra moster Anja og resten af familien Langhorn.

    SvarSlet
  2. Åååååhhhhh hvor er du bare så gude smuk, jeg er meget stolt af at være din mormor, ikke kun fordi du er smuk udenpå, du er lige så smuk indeni. Håber det har været alletiders fest. Masser af knus til dig

    SvarSlet