fredag den 7. september 2012

GODNAT

Klokken er nu 22.18 her i Norcross, og jeg er ret kvæstet. Vi er lige kommet hjem fra football kampen, og er du sindssyg, hvor var det fedt! Jeg elskede det virkelig, og ja, mere om det i morgen!! Har lige taget et par lækre webcam billeder, så i kan se min fine Norcross High School (Blue Devils) t-shirt, som jeg købte igår! Derudover fik jeg en blå perlehalskæde af en veninde, som jeg havde på til kampen, og så havde jeg blå øjenskygge på, samt blå neglelak - Blue Devils all the way! Håber at i har det lige så godt som mig, hvor end i er! :) - Btw, vi vandt 20-0!





1 kommentar:

  1. Hej min smukke datter

    Hvor ser du brandgodt ud og dejligt at høre, at du havde en god aften, som vi glæder os til at høre mere om.
    Jeg håber, at pakken snart lander ovre hos dig, giv lige besked når det er sket.

    Love you, mor (& co.)

    SvarSlet