mandag den 24. september 2012

HOMECOMING OUTFIT!

Så er det ved at være tid til homecoming. Allerede næste weekend, skal jeg til min første, og jeg glæder mig helt vildt! Jeg havde ikke fået købt en kjole, men det fik jeg heldigvis gjort i dag. Selvfølgelig tager jeg til min egen homecoming, som er d. 6. oktober, men jeg har også sagt ja til at være min ven DJ's 'date', på hans skole - så derfor skal jeg afsted til homecoming allerede næste weekend, samt weekenden efter. Jeg gik efter en sort og pæn cocktail kjole, men det var sværere at finde end jeg lige havde troet..

Jeg trak Hannah med rundt i forskellige butikker, prøvede en del forskellige kjoler, men der var ingen af dem, jeg følte mig tilpas i. Da jeg egentlig havde givet op, fandt jeg den endelig. Den var ikke billig som sådan, da jeg endte med at betale 115 for den, hvilket svarer til ca. 665kr; men jeg er sååå glad for den! For nogen uger siden købte jeg et par rigtig fine sko, og det viser sig, at de passer perfekt til kjolen, og derudover købte jeg nogen smykker i New York, som også vil passe perfekt dertil - så nu er jeg sådan set klar! Her er en lille forsmag: 



3 kommentarer:

  1. Waaauuuu hvor er det noget smukt "udstyr" du har investeret i. Du bliver da festens dronning. Men det overrasker jo ikke, for du har altid vidst hvordan man klæder sig. Masser af knus og rigtig god fest.

    SvarSlet
  2. Hej skønne datter

    Hvor bliver du bare smuk, og nu hvor vi ikke kan se dig, så er du nødt til at tage en hel masse billeder.
    Glæder os til at skype i aften.

    Masser af kram, knus og kærlighed din mor & co.

    SvarSlet
  3. Hej :-D
    Vi har nomineret dig til en leibster award!
    Her er et link direkte til indlægget http://thinkhappyxthoughts.blogspot.dk/2012/09/leibster-award.html

    Knus Emma og Kristine

    SvarSlet