onsdag den 19. september 2012

WORLD OF COKE

Nu er det efterhånden noget tid siden jeg var der, men jeg har bare ikke fået skrevet om det. Jeg har simpelthen besøget 'The World of Coke' her i Atlanta. Det var en rigtig sjov oplevelse, og ja, sodavand fik vi hvert fald smagt! Der var forskellige afdelinger vi skulle se, film der fortalte om historien bag Cola og alt muligt, men det sjoveste var nu, det vi kom ind i 'Taste it' rummet! I det rum er der en masse forskelligt sodavand, fra alle mulige steder i verden! Hannah, Ozzie og jeg smagte lidt af hvert, men jeg var dog den eneste af os 3, der turde smage 'The Beverly' .. Jeg ved ikke om i har hørt om den, men den går under rygtet som den værste sodavand i hele verden. Søde Thea troede ikke at sodavand kunne smage dårligt, så hun tog da et glas, og smagte det... Smagen kan bedst beskrives som en blanding af mug og neglelaksfjerner, og det beskriver endda ikke den hæslige smag helt godt nok. Men vi fik da et godt grin ud af det, da jeg lavede det mest syrede ansigt!!


1 kommentar:

  1. Spændende og interessant at høre om og se hvad du går og oplever. Jeg håber også du har tid til at slappe af ind i mellem. Masser af knus

    SvarSlet