onsdag den 5. september 2012

TOMORROW - FIRST FOOTBALL GAME!

I morgen går det løs - det er den første hjemmekamp på Norcross High, og Hannah og jeg glæder os heeelt vildt! Jeg fik købt min billet på skolen i dag, og derudover fik vi begge også købt en t-shirt hver, med skolens navn på og det hele; som vi selvfølgelig skal have på i morgen aften! Det bliver SÅ fedt, for det bliver jo ikke mere amerikansk!
Derudover er der ikke rigtig noget nyt, som sådan. I weekenden har jeg slappet af og hygget! Jeg var i kirke søndag, efter kirke var vi til lunch med nogen fra kirken, og derefter tog mine værtsforældre os med til en by der hedder Helen. Helen er en tyskinspireret by, hvor man kan water tubeeeee! Havde desværre glemt mit kamera, så jeg har ikke nogen billeder derfra.. Water tubing går egentlig bare ud på at man sidder i en stor badering, og så flyder man ellers ned ad en flod, hvor der er små vandfald og sten, der gør man ligesom får lidt fart på! - en mindre vild udgave af river rafting! Derefter kørte vi hen til 2 venner, Daniel og Oliver, samlede dem op, og så tog vi 4 i biografen. Vi er alle udvekslingsstudenter, Oliver er fra Sverige, Daniel er fra Danmark, og så er der jo Hannah og jeg fra Danmark og tyskland - så det var os alles første 'American cinema' kinda oplevelse, hvilket var ret sjovt! Filmen begyndte kl. 22, så vi havde en times tid hvor vi gik og kiggede, og så var vi på Waffle House - som ikke er nær så lækkert, som det lyder!
Vi havde valgt filmen 'Total Recall', og den var okay, men ingen af os var særlig hooked; dog havde vi en rigtig hyggelig aften!!


1 kommentar:

  1. Dejligt at hører det går godt, og virkelig hyggeligt at følge dig derover fra, især nu hvor du har set så meget frem til det og skrevet om det :).

    SvarSlet