fredag den 7. september 2012

FOOTBALL - FIRST GAME EVER

Billeder fra kampen! Det var så uendelig fedt, ikke mindst fordi det var præcis som i alle filmene, men også fordi jeg aldrig i mit liv har oplevet sådan en stemning, i anledning af sport! Ja okay, jeg er heller ikke lige den, der har set flest fodbold og håndbold kampe, men stemningen var helt fantastisk! Billedet af Hannah og jeg er taget lidt efter at kampen sluttede, og derfor er der ikke rigtig nogen mennesker i baggrunden, for da kampen var igang, var der næsten fyldt op! Folk råbte og skreg når Norcross lavede touchdown; og vi endte jo også med at vinde 20-0. Selvom jeg ikke forstod vildt mange af reglerne, synes jeg stadig det var rigtig fedt at se, og det er helt sikkert ikke den sidste football kamp jeg tager til! 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar