mandag den 1. oktober 2012

HOMECOMING! - What I looked like!

Så er homecoming overstået - altså indtil næste weekend. Jeg glæder mig mere til Norcross Homecoming, da jeg jo har flere venner der, og har flere jeg kan danse med, og have det sjovt med! Men jeg havde nu en rigtig sjov aften på Duluth High igår, selvom jeg ikke rigtig kendte nogen. Der var pyntet vildt flot op, og musikken der blev spillet, var lige min smag - masser af Kanye West, B.O.B, Nicki Minaj og sådan. Jeg synes selv jeg fik stylet mit outfit rigtig fint med make-uppen, smykkerne, håret og skoene, og ja, jeg glæder mig til at få det hele på igen næste weekend! Jeg fik ikke rigtig taget nogen billeder, men når jeg skal til min egen homecoming, skal jeg nok tage nogen flere, hvor man kan se hele outfittet. Ellers er her et billede af mig i min kjole, og et close-up af mit ansigt med make-up.


4 kommentarer:

  1. Smuk, smukkere, Thea!
    Hvor ser du bare godt ud, og når man kender dig, så ved man, at du er smuk indvendig og ud.
    Kjærligst mor

    SvarSlet
  2. Noooooyyyyyy you are the most beautiful girl I have ever seen. Lots of love (du skrev jo at du var amerikaniseret, så jeg tænkte, at så må vi hellere blive i stilen, ho ho)

    SvarSlet
  3. Mega fedt Thea, hvor ser du godt ud! :-)
    Kunne være sjovt også at have set fyren, hæhæ ;-)

    SvarSlet