lørdag den 6. oktober 2012

SPIRIT WEEK!

Så er spirit week ovre. Egentlig har jeg slet ikke fået skrevet noget om den, men det får jeg lavet om på nu. Da der er homecoming på min skole i morgen, har vi haft Spirit Week i denne uge; det fejres altid ugen op til homecoming. Det går egentlig 'bare' ud på, at man hver dag klæder sig ud, til forskellige temaer. Mandag var temaet Moviestar day, tirsdag var Comedian day, onsdag var Disney day, torsdag var Nerd day (som jeg klædte mig ud til!) og i dag var det Spirit day!! Da det er meget begrænset hvor varieret det tøj jeg har med er, kunne jeg ikke rigtig deltage i de første 3 dage, men jeg var 100p med på Nerd og Spirit day! Det har været en rigtig sjov uge, og der var virkelig nogen elever, der gjorde meget ud af det!! Her er min kor klasse og jeg, hvor i kan se at hovedparten af os er klædt ud som nørder! 


Derudover havde vi faktisk vores første kor koncert i fredags, nemlig efterårs koncerten! Jeg var helt vildt nervøs i starten, men da jeg så min søde værtsfamilie blandt publikumet, var jeg meget mere afslappet, og det var rigtig sjovt! Jeg prøver at få fingre i nogen billeder derfra, så det hele kan komme på bloggen!

Lige nu sidder jeg bare og slapper af, efter en lang dag. Som altid har jeg været i skole, derefter tog Hannah og jeg hjem, og så tog vi over til en ven samme ned nogen andre udvekslingsstudenter. Vi chillede i et par timer, og så skulle vi videre til The Homecoming Game!(+ et lille stop ved Tacobell inden). The Homecoming Game er football kampen aftnen inden homecoming, hvor the Homecoming Queen bliver afsløret. Jeg mener at der er 4 seniors der konkurrer om titlen, og de havde alle nogle viiiildt smukke kjoler på! Det er kun seniors der kan blive Homecoming Queen, men freshmen, sophomores og junoirs kan også få en lille pris - og der var faktisk 2 klasser, der havde nomineret mig!!!(aaaw). Det var rigtig hyggeligt, og nu glæder jeg mig bare til homecoming i morgen. Håber i har det mindst lige så godt som mig<3


1 kommentar:

  1. Hold da op hvor du oplever mange spændende ting. Det er dejligt med et referat en gang i mellem. Masser af knus til dig

    SvarSlet