fredag den 26. oktober 2012

GOING CAMPING!


Om mindre om en time går det løs; en hel weekends camping med nogen af de dejligste mennesker, jeg længe har mødt! Jeg har virkelig set frem til den her tur længe, og nu er dagen endelig kommet! En hel weekend med vores venner fra søndagsskolen; det bliver ikke bedre! Vi mødes ved kirken kl. 4.15, og kører derfra i grupper kl. 4.30. Så vidt jeg ved ligger campingspladsen omkring 2 timers kørsel væk, så når vi ankommer burde den gruppe, der tog afsted for en times tid siden, være færdige med at sætte alle teltene op. Der er ikke nogen planer for hvad vi skal nå, så det lader til at blive en rimelig chill weekend, hvilket er lige hvad jeg har brug for. 

Jeg har ikke hørt fra min area rep. siden i tirsdags, så jeg går ud fra at der stadig kommer til at gå noget tid, før jeg kan komme til at flytte, men ja, det går! Sidder lige nu i den første Victoria's Secret trøje jeg nogensinde har ejet, samt et par afslappende leggings, og venter på at vi tager afsted. Mine ting er pakket, og jeg er klar! Håber i hygger! 


1 kommentar: