torsdag den 18. oktober 2012

BESLUTNINGER, BESLUTNINGER..

Men vigtigere endnu; resultater, resultater.. For det der er mest nervepirrende ved at tage en beslutning, er vel netop resultatet af den. Uanset hvad det er man skal vælge mellem, er der altid fordele og ulemper ved begge dele, og man håber bare på, at man i sidste ende har valgt det rigtige. Man kan spørge alle omkring sig, og få så mange forskellige svar og råd, men i sidste ende gælder det om at lytte til sit hjerte; hvor sukkersødt det end lyder. Jeg tror, at når man har taget den rette beslutning, kan man mærke det indeni. Det er en boblende og saglig følelse, der kommer dybt fra hjertet af. Den følelse hvor man bare kan kigge op på himlen, og få tårer i øjnene, fordi man inderst inde ved, at selvom der altid vil være konsekvenser ved alt man gør, har man valgt det rigtige. Nogengange involverer ens valg andre mennesker, og man kan stå i en situation hvor man kan komme til at såre dem, på bekostning af ens egen lykke. Personligt er jeg lidt af en 'people-pleaser', og vil derfor oftest gå rigtig langt, nogengange for langt, for at gøre andre lykkelige. Dog har jeg måttet indse, at man ikke kan gå gennem livet, uden at få et par fjender. På trods af, at jeg tit har opfattet det 'rette valg' som det, der ville pleasé andre mennesker, må man også bare være egoistisk en gang i mellem, og tænke på ens egen fremtid. Måske giver det her indlæg mening for nogen af jer, og måske vil i kunne gætte, hvad det er jeg har måttet beslutte; hvis ikke, lover jeg at lave en video, lige så snart det hele er i orden. Der sker en masse lige nu, og derfor skal i ikke regne med særlig meget blogging, men jeg gør mit bedste for, at det hele snart falder på plads, selvom det lige nu ikke ligger i mine hænder. Stay tuned.

7 kommentarer:

  1. Det lyder som om, at du har skiftet værtsfamilie? Uanset hvad det er beder jeg for dig, og jeg er sikker på, du har taget den rigtige beslutning, når du kan være så klarsynet i dette indlæg! xoxo

    SvarSlet
  2. Sødesøde Thea, du gør mig helt nervøs! Jeg håber du er okay!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er helt ok! Don't worry! Prøver at uploade en video om det hele her om lidt! :-)

      Slet
  3. Hej Thea. Det er bare godt skrevet og tænkt. Jeg er sikker på at du vælger rigtig uanset hvad det er, du skal vælge. Masser af knus og beundring

    SvarSlet
  4. Som Line-Malou har skrevet lyder det som om, at du har skiftet værtsfamilie? Men jeg kan ikke få det til at gå op - du var jo så glad for den familie og Hannah?

    SvarSlet
  5. Hej Thea , du må simpelthen være verdens sejeste 16 årige (kvinde). Du står i en vanskelig situation, langt væk fra din trygge base og tager dette valg, som en selvstændig og seriøs stærk person. Er så stolt over dig... Ønsker dig det aller bedste, på denne nye vej, din beslutning leder dig ned af. Moster Anja.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej søde Moster! Tak for din kommentar! Jeg har det rigtig godt, men ja, det er ikke lige det sjoveste. Det hele er ved at blive løst lige nu, og jeg er så taknemmelig for alle de mennesker jeg har omkring mig her, som virkelig støtter mig, men jeg er ikke mindst også rigtig taknemmelig for alle jer derhjemme, der også står bag mit valg. Savner jer, men alt går godt, og i skal ikke bekymre jer! :-)

      Slet