onsdag den 28. november 2012

CHRISTMAS IS COMING!

Så er juletræet klar! Robin, min værtsmor og jeg stod for pyntningen, sammen med min ældste værtssøster Julie, som kom hjem fra Frankrig i lørdags(første gang jeg mødte hende), samt Julies veninde Jerry, der bor ved os her den næste måned; Hun bor rigtigt i Texas, men hun er pt praktikant i et firma her i Atlanta.

Min værtsfar satte det fine, men dog falske juletræ op, og sørgede for at lysene virkede. Derefter pyntede vi træet, mens Jerry lavede en slags amerikansk gløgg. Da træet var pyntet sad vi alle og fik en kop hvad-end-det-nu-hedder, mens vi så den original version af Rudolph! Det var så hyggelig en aften, med verdes bedste værtsfamilie!

9 kommentarer:

  1. Så flot og amerikansk et juletræ! Ser ud til at i rigtig hyggede jer <3
    Monstro at det ikke var eggnog i fik?
    Nu håber jeg, at den første julepakke rammer jer i denne uge, for den skal i bruge fra søndag.
    Kys, knus og kærlighed, mor <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det var sådan noget halv æblecider og halv appelsinjuice, der var blandet sammen med noget kanel og alt muligt! Uuuuh, håber også snart at pakken kommer! Knusss<3

      Slet
  2. Noyyy, hvor kommer man i julestemning, når man læser og ser dit indlæg. Det er helt Disney´sk. Masser af knus og kys til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er bare så fint! Julen er godt nok ramt Georgia må man sige - folk går amok med julepynt!<3

      Slet
  3. Hej Thea!
    Det ser bare alt for hyggeligt ud! :-)
    Bruger du forresten briller? :-)

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bruger normalt kontaktlinser, men ja, indimellem bruger jeg mine briller :)

      Slet
  4. Hvor ser det dog bare hyggeligt ud! :-)

    SvarSlet
  5. Vil du ikke kigge forbi min blog? Og måske blive fast læser dem søger jeg? Din blog er meget fed! http://nat-dag.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. Viildt flot juletræ, da jeg var i England sidste år, havde min værtsmor bare sådan et lille grimt sort falsk træ! :p Hah

    www.LifeAsIzzie.blogspot.com

    SvarSlet