lørdag den 24. november 2012

PT

Lige nu sidder jeg på Starbucks i den lokale Barnes and Noble, som bedst kan beskrives som den amerikanske Bog og Idé. Jeg sidder og nyder en frappuccino, samt en lækker wrap; alt i mens jeg ser død træt ud.

I denne uge har vi haft Thanksgiving ferie, så jeg har ikke skullet i skole, hvilket jeg virkelig har nydt! Jeg har sovet længe, shoppet, været sammen med mine venner og selvfølgelig, holdt thanksgiving! Til min rigtige thanksgiving tog jeg med min veninde Mia hen til hendes forældres venner, og det var vildt sjovt! Vi fik SÅ meget mad, og endnu mere dessert; hvilket ikke er noget jeg klager over! Dog har jeg ikke fået lagt de billeder jeg tog derfra over på min mac endnu, så der kommer et indlæg om det senere!

Igår aftes var der en football kamp på Norcross! Det er vildt fedt, for min skoles footballhold er gået videre til State, hvilket vil sige at vi lige nu kæmper om titlen som 'State Champions'. Indtil videre har vi spillet to play off's, altså state championship kampe, og vi har vundet dem begge! Som det ser ud lige nu, har vi rigtig stor chance for at vinde state, da vi ikke bare har vundet alle vores play off's, men også alle vores ti kampe inden state. Go Norcross!

Som jeg skrev tidligere, er min værtsfamilie i Frankrig i denne uge, og jeg savner dem rigtig meget, men de kommer heldigvis hjem i dag! Om et par timer tager den veninde jeg har boet ved i den her uge, mig med hen til Ingles (et supermarked) for at købe friske blomster, balloner og sådan noget, og så vil jeg pynte huset lidt op, til at de kommer hjem! Selvom det har været hyggeligt at bo ved min veninde, så glæder jeg mig godt nok til bare at komme hjem og bo igen, for jeg er blevet flyttet rundt en del på de sidste, og nu vil jeg bare gerne hjem til min værtsfamilie, og bo der resten af året!

Jeg er glad for alle de spørgsmål jeg har fået, og jeg går igang med at lave en video + et indlæg så snart jeg kan!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar