torsdag den 15. november 2012

ASK ME!

Hej bloggen! Jeg blev lige påmindet at jeg ikke har blogget i en uge nu, og det er selvfølgelig alt for lang tid! Der sker nogen ting, som jeg ville ønske jeg kunne fortælle mere om, men jeg tror det ville være bedre at holde det for mig selv, indtil det hele ligesom et faldet ned. Jeg mangler stadig at skrive om en masse fede oplevelser, men det lover jeg at få gjort i løbet af de næste par dage!
For ligesom at komme tilbage til blogging, tænkte jeg at jeg enten ville lave endnu et 'Ask me' indlæg eller video - men jeg har selvfølgelig brug for spørgsmål, for at kunne gøre det.

Hvis i har nogen spørgsmål i gerne vil have besvaret, kan i smide dem i kommentarfeltet (tager også imod anonyme); og så har jeg også min formspring lige HER. Derudover må i gerne skrive om i vil have besvarelserne som et indlæg, eller som en video!

Knus!


7 kommentarer:

  1. Har du altid vidst du ville til USA?

    SvarSlet
  2. Kommer du nogle gange ud for, at du snakker med en person hvor vedkommende nævner nogle ord, som du ikke ved hvad betyder og du så må spørge personen om, hvad ordene betyder?
    Og omvendt - skal du nogen gange sige noget til nogen, hvor du mangler nogle ord på engelsk, og du så må prøve at forklare dem ordet, så de kan hjælpe dig? :)

    Håber du forstod det, alt i alt er det bare om du forstår alt og alle, eller om du sommetider må spørge til råds? :)

    SvarSlet
  3. Jeg ville selvfølgelig gerne høre en masse om dit familieskift, men jeg forstår også, at du ikke bare skrive en hel masse om det :) Jeg er bare en alt for nysgerrig person og har desuden fulgt med herinde så længe, så det føles som om jeg "kender" dig, hvilket jeg jo egentlig slet ikke går :p

    Når men til nogle spg.
    - Hvad for noget musik hører de i Amerika? Er det ligesom det vi hører eller...?
    - Hvad er det mest underlige du har oplevet indtil videre?
    - Bliver du inviteret til nogle af festerne(med alkohol) derover, eller holder du dig væk? Hvordan er din families holdning til alkohol, fest osv.?
    - Læser nogle af dine venner/familie(fra USA) din blog?

    SvarSlet
  4. føler du, at du er blevet bedre til engelsk siden du rejste hjemme fra? :-)

    SvarSlet
  5. - Er der mange pæne fyre?
    - Har du fundet en "Lover"? :-p
    - Er deres stil (modemæssigt) meget anderledes end her i Danmark?
    - Hvad er det bedste købt du har gjort indtil videre derovre?
    - Har du overhovedet taget på? Ved mange siger at de tager på mens de er i USA, men synes ikke ligefrem man kan se det på dig? Så når det er sagt - dyrker du nogen form for motion mens du er i USA?
    - Hvilke forskelle har du i den grad lagt mærke til? Her i Danmark er der fx en hel del som løber - men er der også det i USA? Og går folk også op i hvad de spiser, eller er de decideret helt ligeglade med sund kost og sund livsstil?
    - Den sjoveste oplevelse du har haft?
    - Hvad er de fem bedste ting ved staten Georgia?

    Okaaay måske lidt mange spørgsmål.. Håber det er ok!

    Knus Marie - www.mariemacaron.blogspot.dk (Blog om mit liv, træning og løb)

    SvarSlet
  6. Lige et spørgsmål mere :)
    Hvordan har du fået det der tidsnoget ude i siden?

    SvarSlet
  7. hvorfor valgte du USA frem for fx. storbritanien? :)

    SvarSlet