tirsdag den 6. november 2012

TRICK OR TREAT?

I onsdags var det jo halloween, og som i måske allerede har set på bloggen, gik jeg rimelig meget all in! Hannah og jeg havde købt matchende kostumer, og vi var rimelig bad ass, hvis jeg selv skal sige det. Vi gjorde os klar hjemme ved mig, sammen med min søster Robin(som dog blev hjemme, fordi hun var forkølet), og derefter tog vi hen til vores veninde Mia. Der var allerede en rimelig stor gruppe i Mias hus, så vi tog lidt billeder af os alle, og så gik vi ellers ud og bankede på dørene!! Det er SÅ vildt, hvor meget amerikanerne gør ud af deres huse, til Halloween. Jeg magtede ikke at bære rundt på mit spejlrefleks, så jeg har desværre ikke rigtig nogen billeder der kan vise det, men jeg siger jer! Der var flere huse der havde kæmpe oppustelige figurer udenfor deres huse, og de fleste af dem var meget større end mig. Derudover var der masser af blinkende lys, kæmpe skeletter, kirkegårde med masser af gravsten og alt hvad man kan forestille sig! Der var endda et hus hvor ejeren havde klædt sig ud og sat sig i en stol foran huset. I starten troede vi alle at det var en dukke, men pludselig gik det op for os at han trak vejret - det var vildt creepy, haha!

- 1. Mig, min dejlige hostmom og Hannah 2. Min trick or treat gruppe! 3. Mit sliiiiiiik<3

- Eksempler på halloween pynten; men det på billederne er virkelig ingenting!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar