tirsdag den 29. januar 2013

I LOVE BEING AN EXCHANGE STUDENT!

Jeg elsker, elsker, elsker at være udvekslingsstudent! Her på det sidste har jeg gået og tænkt meget på, hvordan det mon bliver, når jeg skal tilbage til Danmark. Selvfølgelig glæder jeg mig til at se min familie samt mine venner igen, men jeg kan bare slet ikke forestille mig, at skulle forlade det liv jeg har her i USA. Jeg elsker min værtsfamilie så højt, og jeg ved ikke hvad jeg havde gjort uden dem. Derudover har jeg nogle virkelig gode venner i kirken, som altid er der for mig, og jeg har det virkelig sjovt sammen med dem!

Her er lidt billeder af, hvad vi har lavet de sidste par uger:


Jeg har:

Været i Skyzone, som er en stor hal med trampoliner over alt; endda på væggende! Hjulpet en hjemløs ved navn Andri med at flytte ind i hans nye lejlighed, sammen med Robin og Hayden. Gået op ad Stone Mountain med Robin og Oliver. Været ude og spise på en restaurant, hvor der var et skib inde i selve restauranten, og ejeren var faktisk halv dansk - så vi fik da en sludder for en sladder! Været ude og bowle med en dejlig gruppe mennesker, blandt andet Gray og Hayden, som i kan se på billede nr. 5. Hygget med vores søøøøde lille hund Nikki(hun sover med mig næsten hver nat). Gået en masse ture med verdens bedste værtssøster Robin! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar