onsdag den 30. januar 2013

ANSWERS TO YOUR QUESTIONS!

Er næsten lige kommet hjem fra skole. Udenfor er himlen grå, og det står ned i stænger samt lyner og tordner, så jeg tænkte at jeg ville besvare de spørgsmål i har sendt. Jeg ville havde lavet en video og besvaret dem, men det kunne jeg ikke helt tage mig sammen til at få gjort. Husk at i altid kan stille mig spørgsmål på formspring, som i finder ude i højre side, og så kan i også altid stille mig flere spørgsmål i kommentarfeltet!


Er deres stil (modemæssigt) meget anderledes end her i Danmark?

Ja! Nu kommer jeg jo fra Aalborg, og jeg vil hvert fald sige, at det er en del anderledes end der. I Aalborg er der ofte nogle få features, der er virkelig moderigtige, som alle så har. Ofte har jeg tænkt over at vi egentlig ligner hinanden meget stilmæssigt, så det er fedt at komme over og opleve det stik modsatte. Her er der sååå mange forskellige stile, og selvom der er nogen der er meget chill og ligner de fleste fra Aalboorg, er der også mange der har nogle rigtig unikke stilarter. Her bliver det også set som 'sejt' at skille sig ud, og hvis jeg en dag i skolen har et par usædvanlige tights på, så oplever jeg altid at jeg får rigtig mange komplimenter for dem i skolen; men i DK føler jeg at folk ville kigge underligt på mig, hvis jeg kom gående i dem.

Hvad er det bedste købt du har gjort indtil videre derovre?

Uden tvivl min Macbook Pro! Derudover er her en viiiildt fed tøjbutik der hedder Know Style, som jeg elsker! De har nogle rigtig specielle ting, til en meget god pris. Jeg har blandt andet købt denne fine maxi nederdel derinde, som i kan se HER.

Har du overhovedet taget på? Ved mange siger at de tager på mens de er i USA,
men synes ikke ligefrem man kan se det på dig? Dyrker du nogen form for motion
derovre?


Både og. Ja, jeg har taget på, men jeg har egentlig altid haft et ret godt stofskifte, så det er ikke så galt. Jeg er faktisk begyndt at gå i fitness ret ofte herovre, så det hjælper lidt på det hele! Derudover er min værtsfamilie meget udendørsmennesker, så vi tager ofte ud og jogger eller også tager Robin og jeg med min værtsmor hen til fitnesscenteret, hvor vi går til forskellige klasser som fx spinning, full body condition eller noget i den stil!

Her i Danmark er der fx en hel del som løber, men er der også det i USA? Og går
folk også op i hvad de spiser?


Ligesom i Danmark er det også meget forskelligt her. Der er nogen der slet ikke går op i hvad de spiser, og så er der nogen der gør. Min værtsfamilie er lidt en blanding. Vi spiser ok sundt, og der er altid salat, vindruer eller noget andet sundt som tilbehør til aftensmaden, og så dyrker de også meget motion. Men min gamle værtsfamilie gik ikke op i det overhovedet, og de dyrkede heller ikke motion.

Den sjoveste oplevelse du har haft?

Pyyyh! Noget af det sjoveste var nok Homecoming på Providence! - Altså den sidste homecoming jeg var til. Derudover havde jeg også en rigtig sjov juletid, hvor vi lavede en masse fede ting, som jeg altid vil huske!

Hvorfor valgte du USA frem for fx. storbritanien? :)

Godt spørgsmål! Jeg har været i England før, og jeg kunne vildt godt lide det, men i mine øjne gjorde det bare, at jeg hellere ville til Amerika, da jeg aldrig havde været her før. Derudover synes jeg også at kulturen i England virker til at være tættere på den danske kultur, og da mit mål var at komme hen til et sted med en meget anderledes tankegang, virkede USA bare bedre. Dog vil jeg sygt gerne til England og gå på college et år, hvis jeg havde pengene!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar