fredag den 25. januar 2013

PCA HOMECOMING

Tro det eller ej, men jeg har været til homecoming igen! Min søster Robin går på en privat kristen skole, og da deres skole er forholdsvis lille, har de ikke haft noget footballhold. Normalt holdes homecoming i starten af football sæsonen, da Homecoming Queen og Homecoming King jo bliver kåret i halvlegen af en kamp, men da Providence(Robins skole) ikke har noget hold, følger deres homecoming basketball sæsonen, som startede i starten af det nye år.
Jeg snakker en del med hende venner, selvom de er ældre end mig, og en dag spurgte en af drengene mig så, om jeg ville ville være hans homecoming date, hvilket jeg gerne ville. Jeg var rigtig spændt, for jeg kan virkelig godt lide Robins vennegruppe, og jeg vidste at det ville blive en sjov aften!
Da jeg jo har tre værtssøstre, behøvede jeg ikke købe en ny kjole, da jeg fik lov til at låne en af deres. En aften satte min værtsmor og Robin sig ind på mit værelse, og så fik jeg ellers lov til at gå catwalk i alle mulige flotte kjoler. Jeg endte med at vælge en fin og enkel brun kjole, der sad virkelig godt på mig, og som jeg følte mig rigtig tilpas i. Jeg lånte guldsmykker og guldsko af mine ældre værtssøstre Julie og Christen, og de lagde også min make-up og satte mit hår!
Julie er flyttet til Savannah, som er en by i Georgia længere nede sydpå, og Christen går på college i Nashville, så de var begge kommet hjem for at hjælpe Robin og jeg med at gøre os klar! - Men nu mest Robin. Robin var nemlig blevet nomineret til Homecoming Queen, så om fredagen tog vi til basketball kampen, og hjalp Robin med at blive klar til hendes store aften. Hun var SÅ smuk, og selvom hun ikke vandt, så var det stadig en virkelig speciel oplevelse for hende!
Om lørdagen kom to af Robins veninder over, og vi gjorde os klar sammen. Det var vildt hyggeligt; dog lukkede min værtsfar sig inde i deres soveværelse, da det blev alt for feminint for ham, haha!
Klokken halv seks kom vores dates og hentede os. De gav os smukke blomster, og vi satte roser på deres skjorter(en tradition her i USA). Vi kørte så over til Robins ven Lauren, hvor vi skulle møde alle de andre, og tage billeder.
Alle mødrene gik amok med kameraerne, og efter at have taget en masse billeder, tog vi på restaurant og spiste, hvorefter vi tog hen til skolen hvor dansen blev holdt. Der var pyntet rigtig fint op efter temaet, som var California Dreaming, og alle dansede og havde det sjovt! Det var meget anderledes end de to andre homecomings jeg har været til, for folk gik slet ikke op i hvordan de så ud på dansegulvet; vi havde det bare rigtig sjovt!
Det var en sååå god en aften, og da dansen var færdig tog vi hjem til Lauren igen, hvor vi piger overnattede.

Min homecoming date og jeg samt hele gruppen! 
Mig og Roooooooobin<3
Pigerne og jeg, Robin og jeg samt verdens bedste værtsforældre og jeg! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar