tirsdag den 18. december 2012

STATE CHAMPIONS!

Jeg skrev for noget tid siden at Norcross' footballhold var gået til state, men jeg fik aldrig fortalt, at vi faktisk gik videre til finalen! Vi har været ubesejrede hele sæsonen, og har dermed skrevet historie allerede, men det at komme i finalen, var endnu større! Finalen fandt sted i lørdags, på et kæmpe, professionelt stadion i downtown Atlanta. Jeg havde seeelvfølgelig købt min billet, for jeg ville under ingen omstændigheder gå glip af kampen. Min veninde Christina og hendes mor havde tilbudt mig at tage med dem, så det havde jeg sagt ja til. Vi var på stadionet omkring kl. 20.30, og kampen begyndte så kl. 21.00.

De første tre quarters var forfærdelig nervepirrende. Skolen vi spillede mod, Lovejoy, var foran med 7-0, og senere 14-3. Da fjerde quarter kom, og vi lige så stille var begyndt at miste håbet, lavede de et comeback! To touchdowns, men desværre missede de deres fieldgoals, som jeg mener det hedder, så vi kom liiiige foran med 15-14. Det var SÅ nervepirrende, og jeg sværger at jeg næsten græd, da vi kom op på de 15 point! Derefter var Lovejoy lige ved at lave endnu et touchdown, men Norcross fik bolden, og lavede endnu et touchdown plus et fieldgoal, hvilket bragte os op på 21-14! Det var så sådan, kampen endte; og alle gik helt amok! Ikke alene er det første gang Norcross er i finalen og vinder, men det er første gang et hold har været ubesejrede. Det var sååå fed en kamp, og bagefter skyndte vi os hen til en bod, hvor de printede t-shirts med vores sejr på - for sådan en kunne jeg umuligt gå hjem uden!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar