torsdag den 6. juni 2013

GOODBYE USA

Så er det sket. Jeg har sagt farvel til mit amerikanske liv, og er rejst væk fra hvad jeg har kaldt 'Hjem' i de sidste 10 måneder. Det er så mærkeligt, for på en måde føler jeg mig klar til at se alle i Danmark igen, men på en anden måde var det alt for tidligt. Jeg savner specielt mine tre værtssøstre, og det tætte bånd vi havde sammen; men heldigvis snakker vi stadig over facebook, og vi skal også skype om ikke så længe! Det var så svært at forlade dem, og det slog mig virkelig da jeg for sidste gang gik ind i mit tomme værelse, for at sikre mig, at jeg ikke havde efterladt noget. Jeg græd og græd, og det samme gjorde min værtsfamilie; specielt min værtssøster Robin. Vi er virkelig blevet lige så tætte som rigtige søstre, og vi har tilbragt SÅ meget tid sammen i år, så det ikke at skulle se hende hver dag, det er virkelig hårdt; dog er det bittersødt, for nu får jeg lov til at se mine forældre og min lillebror i stedet.

Aftnen inden jeg tog afsted, holdte de en afskeds- samt fødselsdagsfest for mig, da jeg endte med at rejse natten på min fødselsdag. Der kom en del mennesker, og vi havde det rigtig hyggeligt. Det var mærkeligt når folk kom hen og begyndte at græde, for jeg havde ikke selv forstået, at jeg skulle rejse væk blot et par timer senere; det slog mig først da jeg stod alene sammen med min værtsfamilie, og kufferterne var pakket i bilen. Hulkede virkelig på vejen ud af huset, og jeg måtte også kramme dem alle op til flere gange!

Her er lidt billeder fra festen(Havde endda bagt en kagemand!):


Ingen kommentarer:

Send en kommentar