tirsdag den 16. april 2013

THE SPRING HAS SPRUNG!

Mmmh, så er foråret virkelig kommet til Georgia! I dag har jeg bare slappet af, da det er første dag efter spring break. Alle på skolen virkede rimelig trætte, og vi skal alle til at vænne os til at vågne op tidligt igen. Da jeg kom hjem, tog jeg min ipod, en bog samt mit kamera med ned til Chattahoochee floden. Chattahoochee er en stor flod, der går gennem Norcross (samt en masse andre byer), og den går faktisk lige gennem mit nabolag. Da vejret var helt fantastisk tænkte jeg, at jeg ville smutte ned og tage nogle billeder til min Photo Design klasse, samt læse lidt i den bog, jeg har gang i.

Vandet var riiimelig koldt, men jeg fik alligevel dyppet tæerne, og så fik jeg taget en masse billeder. Der var omkring 24° i dag, og i morgen skulle der gerne blive omkring de 28°!! Haha, har virkelig ondt af jer derhjemme i Danmark, for jeg har hørt at det var begyndt at sne igen! Men jeg må sige at jeg nyder solen og varmen herovre, og selvom der ikke har været sne i Georgia hele året, så er det ikke noget, jeg har savnet.



1 kommentar:

  1. Det er nogle rigtig flotte billeder, at du har taget.

    SvarSlet