onsdag den 6. februar 2013

SUPER BOWL!

Nogen af jer var måske oppe og se det selv, men jeg kan hvert fald fortælle jer at jeg i søndags, så super bowl for første gang! Min ven Hayden holdte en super bowl fest, da han har en projekter i kælderen, så vi kunne se det på storskærm. Han havde inviteret en masse af vores venner fra kirken, samt venner fra hans skole, så vi endte med at være en god håndfuld mennesker! 

Jeg havde desværre ikke taget mit kamera med, så billeder har jeg ingen af, udover et billede Hannah tog med hendes mobil. Vi så de første par quarters, men så kunne man egentlig godt se at Ravens stod til at vinde, så da Beyoncé kom på, gik vi ud i rummet ved siden af, og spillede pool. Jeg fik snakket med nogen af menneskerne fra hans skole, og de var virkelig søde! Faktisk har jeg spurgt Hayden om han vil tage med mig til prom på min skole, da han er en rigtig god ven, som jeg ved jeg ville have det sjovt med! - Så uden at kende hans venner, vidste de allerede godt hvem jeg var, fordi de havde hørt om mig pga. det. - Men mere om det senere! 

Havde en hyggelig aften i godt selskab! 


2 kommentarer:

  1. Det lyder super fedt!
    Kan du ikke poste et billede af Hayden? ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg får en lille klump i halsen, når jeg læser din blog - minder fra sidste år, hvor jeg var på udvekling i Frankrig.
    Jeg håber, at du har det super godt derover! Nyd din sidste tid :)
    xoxo
    missov.blogspot.com

    SvarSlet